Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 16
Image Size
188 KB
Resolution
1559×1861
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
639
Favourites
90 (who?)
Comments
10
×
Sup Cry (In Color) by Kig3n-Studios Sup Cry (In Color) by Kig3n-Studios
* I JUST WANNA SAY THANK YOU FOR ALL THOSE WHO CAME BY TO LOOK AT THIS AND FAVORITE IT AND SHIT. IT REALLY DOES MAKE ME HAPPY AND IM SORRY IF I HAVENT SAID THANK YOU PERSONALLY BUT MY GOD YOU PEOPLE WENT CRAZY. ANYWAY THANKS FOR THE FAVS AND KEEP THEM COMING PLEASE!!!*


LIKE Ohmyglob  ITS IN FUCKING COLOR!!! 

Heeeeelllllllloooooooo peeps soo I drew Cry :iconchaoticmonki: if any of you know him he's an awesome youtuber that's all I have to say. For those of you who don't know Cry, well, he's an awesome youtuber. To be really honest, I was gonna draw one of my OCs but then I was like, "hey, I wanna draw Cry" (or at least try) and so here is what I drew. YAAAAAAYI am a dummy! 

colored by me :iconkig3n-studios: i used watercolors for this, mostly Prang

if you hadn't already, subscribe to this fucker because he's fucking awesome

 www.youtube.com/channel/UCu2yr…
Add a Comment:
 
:icond1v1d3m4n:
D1v1d3m4n Featured By Owner Apr 28, 2014  Hobbyist Digital Artist
Binding of Isaac came to mind.
Reply
:iconkig3n-studios:
Kig3n-Studios Featured By Owner Apr 28, 2014  Hobbyist Traditional Artist
haha wat
Reply
:icond1v1d3m4n:
D1v1d3m4n Featured By Owner Apr 28, 2014  Hobbyist Digital Artist
creatures.
Reply
:iconkig3n-studios:
Kig3n-Studios Featured By Owner Apr 28, 2014  Hobbyist Traditional Artist
ah gotcha~
Reply
:icond1v1d3m4n:
D1v1d3m4n Featured By Owner Apr 28, 2014  Hobbyist Digital Artist
Yeah.
Reply
:iconfridayatmidnight:
FridayatMidnight Featured By Owner Apr 24, 2014  Hobbyist Writer
Oh my goodness...la in love 
Reply
:iconkig3n-studios:
Kig3n-Studios Featured By Owner Apr 24, 2014  Hobbyist Traditional Artist
im sensing you love this haha thank you very much Ene (Smile) [V7] 
Reply
:iconkatimato:
Katimato Featured By Owner Apr 17, 2014
This looks so cool!! It's really cute ><
Reply
:iconkig3n-studios:
Kig3n-Studios Featured By Owner Apr 17, 2014  Hobbyist Traditional Artist
thank you very much i really appreciate it Hug 
Reply
:iconkatimato:
Katimato Featured By Owner Apr 17, 2014
^^ Hug 
Reply
Add a Comment: